Щоб мати доступ до матеріалів сайту, зареєструйтесь або зайдіть на сайт під своїм ім'ям
Пропонуємо!

КАТЕГОРЇЇ РОЗДІЛУ
Зростання педагогічної компетентності вчителя [18]
Інновації в початковій освіті Матеріали для самоосвіти
Нормативні документи [45]
Підручники, посібники [146]
Електронні версії навчальних підручників та методичних посібників для початкової школи, дидактичні ігри та тренажери, папки
Поради психолога [18]
Думка спеціаліста щодо вирішення проблем з навчання та виховання
Мистецтво оформлення [8]
Роботи у Photoshop, картинки, стенди, плакати, шаблони презентацій
Українська мова [15]
Літературне читання [26]
Математика [20]
Природознавство [9]
Я у світі [7]
Основи здоров'я [12]
Образотворче мистецтво [6]
Трудове навчання [8]
Іноземна мова [8]
Інформатика [13]
Музика [3]
Фізкультура [3]
Факультативи [7]
Виховна робота [25]
Гурткова робота [10]
Аудіокниги [4]

Спілкуймося!

Наше опитування
Що ви шукаєте на сайті?
Всього відповідей: 190

Головна » Статті » Літературне читання

Веселий світ Грицька Бойка
Тема: Веселий світ Грицька Бойка

Мета: Познайомити учнів з життям і творчістю поета Г. Бойка, по-
казати багатогранність його творчості. Вчити дітей самостійно шукати
інформацію до заданої теми, підбирати матеріал , цікавий для
однокласників.
Розвивати зв’язне мовлення , увагу, пам’ять , мислення, артикуляційні
навички.
Розвивати навички художнього читання творів, вміння
знаходити влучне слово.
Формувати навички роботи в групах, оцінні судження.
Виховувати любов до книги, почуття гордості за свій рідний край, за
українських поетів.
Корегуюча: развивати уміння будувати зв’язні речення при відповіді
на питання;
розвивати зв’язне мовлення , увагу, пам’ять , мислення, артикуляційні
навички;
развивати емоційну сторону учнів.
Обладнання: портрети Г. Бойка та відомих гумористів, виставка книжок з
творами Г. Бойка, виставка ілюстрацій під назвою « Поезія Г. Бойка
очима дітей», декорації до інсценізації.
Організаційний момент.
Діти два тижні готувалися до цього уроку. Вони були поділені на групи і вибрали собі одну із чотирьох сторінок творчості Грицька Бойка. Окрім того, враження від прочитаного вилились у малюнки і утворили виставку під назвою „ Поезія Грицька Бойка нашими очима ". Створений стенд літератури, з яким працювали учні. Це і двотомне видання вибраних творів, і окремі збірочки Г.Бойка, це і „Андрійкова книжка ", і „ 12 місяців ", і збірник для читання „ Струмочок ", тут с й „ Буквар " і „ Рідна мова ", навіть „Антологія української літератури для дітей "./

План
I.Організація класу. Привітання з гостями.
Рівно стали, підрівнялись.
День у нас сьогодні незвичайний,
Бо гості до нас завітали.
Привітаймо, діти, гостей.

Добрий день!
Щиро ми гостей вітаємо,
Добра та здоров’я усім вам бажаємо!
Любе сонечко нам посміхається,
З нами радісно, щиро вітається.
І дарує веселий нам сміх
На здоров’я та щастя повний міх!
Девіз уроку (Читання з монітора комп’ютера)
Добрий сміх не б’є, не мучить
Він на світі жити учить.

II. Мотивація навчальної діяльності
1. Бесіда. Вправа « Мозковий штурм».
- Урок у нас дійсно незвичайний. Я запрошую вас до подорожі.
Яку дорогу обрати, куди вирушати? Допоможе нам ось ця таблиця. З’єднавши букви за стрілочками, ми прочитаємо назву нашої подорожі.

Г М Р
У О
- Що таке гумор? ( відповіді дітей)
Учень з « Довідкового бюро» підводе підсумок:
- Так, гумор – це доброзичливо – глузливе ставлення до кого – не – будь, до чого – не будь. Гумор – це невід’ємна риса веселої людини.
Гумор надає людині сили. Дотепний гумор належить до тих духовних початків, які ніколи й ніде не старіють. Наш народ здавна й недаремно славиться своїм гумором. Про почуття гумору в народі
говорять:
-Та нехай люди сміються – аби не плакали.
-Сміятися не гріх над тим, що видається
смішним.
-Сміх – чудова штука – і мистецтво, і наука.
-У дім, де сміються, приходить щастя.
-Веселий сміх – здоров’я.
-Гумор – велика сила.
Гумор породив прекрасних чародіїв сміху: Остапа Вишню, Павла Глазового , Стенан Олійник, Богдан Чалий, Степан Руданський, Григорій Пилипович Бойко. У віршах цих письменників багато веселої поетичної фантазії. Вони відкривають для дітей в малому - велике, в смішному - значне, постійно чергуючи жарти з роздумами.
Тож вирушаймо у світ гумору!
Сум за сміхом по двору
Невідступно ходить,
Сміх лікує дітвору,
Ну, а ум їй шкодить.
Як дитина - вереда,
Значить, сталася біда:
Сміх її покинув.
Значить, сум її насів,
З очей сльози точить,
І тому дитина всім
Голову морочить.
На таку дитину гріх
Гримати і цикать.
Подаруй дитині сміх-
Перестане хникать.
2. Декламування вірша.
— Прослухайте вірш і скажіть хто його автор?
«Як невдаха виступав»
-От я вчора виступав!
Ви б почули, як співав!
Хоч немає слуху,
Я горлав щодуху.
До - ре - мі - фа - соль - ля - сі!
Голос мій почули всі!
Я скінчив - що сталось! –
З місць усі зірвались,
Сцену ледь не рознесли,
А мене вхопили –
Аж на вулицю несли
І вже там набили!
- Діти, ви впізнали автора цього вірша? Так дійсно. (Грицько Бойко).
2. Вступне слово вчителя.
—Наш урок присвячений життю і творчості Грицька Бойко. На уроці читання ви вже зустрічались з його творчістю. Давайте пригадаємо….
3.Читацька розминка.
- Допоможе потрапити у світ гумору… загадка, яку вивчила нам’ять Настя. Відгадайте.
Дуже я потрібна всім –
І дорослим, і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу.
( книга)
- Так, це книга. Чому? Доведіть. Докази беремо із загадки. ( Метод « Прес»).
- Велику радість приносить нам книжка. На багато питань дасть відповіді. Вона може і розвеселити, і посумувати з тобою.
2. « Жива виставка книг».
- Подивиться, діти, друзі – книжки нас уже чекають.
- ( виходять учні з книгами, називаючи назву книги і її автора)
- Хто ж автор усіх цих книжок?
- Твори яких жанрів увійшли до них?
- Що об’єднує всі ці книжки? ( автор, жанри, гумор)
III. Повідомлення теми і мети уроку.
- Прочитаємо тему нашої подорожі на дошці:
Тема: Веселий світ Грицька Бойка
- Сьогодні ми здійснимо подорож до віршованої скарбниці нашого українського поета Г. Бойка.
- Що ви очікуєте від подорожі?
Вправа « Незакінчене речення»:
• Я хочу довідатись…
• Я хочу взнати…
-Подорожувати ми з вами будемо по чарівній книзі творчості Грицька Бойка. Кожна сторінка загадкової книги нам повідає щось новеньке…
-Що нас чекає в цій подорожі? Ви зараз самі здогадаєтеся.
Гра «Слово заховалося»
Екран (читають хором)
ДЖАСКОРОМОВКИПУЧ
ОСНЗАГАДКИОЛН
ПЩГВІРШІКСР
ХАВЕСЕЛИНКИЗИЮ
-Так ,нас очікують скоромовки,загадки,вірші, веселики.
Учитель. Гра «Шифрувальники» ,треба закреслити букви, які повторюються.
(стенд по 1 учню з класу)
СЗЖВАУНРСВТУИНЗ
ЗПРІВСЗЕОНОЬВКРИ
РБКОАБОЗКРКРККММКИ
ДГКУТМДОКРЕТСФКИФ
-Так на вас чекають (екран хором)
Жарти
Пісеньки
Казки
гуморески
-Все це можна побачити тільки у творчості Г.Бойка.

«Прочитай, посміхнись і…задумайся!»

IV. Робота за темою уроку.
Звіти дослідницьких груп.
- А тепер послухаємо звіти груп дослідників творчості Г. Бойка.
Сторінка перша: «Моє слово про поета»
1 учень: Народився Грицько Бойко 5 вересня 1923 року, в селі Оленівка на Донеччині в сім'ї службовця. Щодня Грицькові доводилося йти кілька кілометрів до школи, яка знаходилась далеко. Тому хлопець щодня вставав о четвертій ранку йшов до станції, їхати робочим потягом до школи.
2 учень: Після закінчення школи Грицько пішов на фронт захищати Батьківщину від навали фашистів. Брав участь у боях під Сталінградом, був поранений. Удостоєний бойових урядових нагород. Після війни став студентом Донецького педагогічного інституту. Закінчивши з відзнакою працював у газеті "Радянська Донеччина".
3 учень: Початком своєї літературної діяльності Грицько Бойко вважав 1950 рік, коли була надрукована його перша збірка віршів "Моя Донеччина" для дорослих, а наступного року вийшла в світ збірка його поезій для дітей "Будем шахтарями". Відтоді поет не зраджував наймолодшим читачам.

Підсумок:
- Де народився Грицько Бойко? (на Донеччині).
- Яку освіту здобув поет? (педагога).
- Як називається 1 збірка? "Моя Донеччина" для дорослих і "Будем шахтарями" для дітей.

Виховний момент: «Прагнення до навчання. Освіта, як засіб реалізації особистості, як можливість розвинути природні здібності»
Сторінка друга:
"Скоромовки - спотикачки"
Окремий розділ у збірках - це скоромовки - спотикачки. Насамперед, вони вчать правильної вимови. Але разом з тим Грицько Бойко змалював у них такі образи, які запам'ятовуються надовго.
У Грицька Бойка дуже цікаві скоромовки-спотиканки . їх цікаво читати весело скоро мовити. А щоб ротик був слухняний , і в роті не було каші треба тренуватись вимовляти скоромовки! Хто зможе повторити?(учень читає повільно скоромовку, а учні класу намагаються повторити її.)
1. Робота над скоромовками
"Чапля"
В чаплі
Чорні
Черевички
Чапля
Чапа
До водички
- Над вимовою якого звука пропонує попрацювати автор? [ч].
- Прочитайте скоромовку повільно пошепки.
- Про що вона?
Подивіться на малюнок чаплі.
Існує легенда про виникнення цієї птахи, що пішла вона від непокірної людини. Бог дав людині мішок з зміями, павуками, ящірками і наказав викинути у прірву, але людина із своєї цікавості розв'язала мішок і всі ящірки, змії розповзлися по землі. Бог захотів покарати людину та перетворив її у птаха з червоними від сорому ногами та дзьобом, їй було наказано очищати землю від павуків, зміїв, ящірок.
Які ви знаєте скоромовки?
Архип охрип
Кричав
Архип,
Архип
Охрип.
Не треба
Архипу
Кричати
До хрипу!

Василинка й Маша
Ой, весела Василинка,
Василинка-Веселинка.
А Маша,
Мов кваша:
Кисне й кисне Маша!
Вареники
У кухара
Валерика
Розварились
Вареники.
Розварились
Вареники...
Варениці
В Валерика!

Горішина
В горішнику
Горішина
Горішками
Обвішана.
Оришка
Й Тимішко
Струшують
Горішки.

Грицько Бойко
Калинка
Каже
Килинка:
— Калинка —
Не малинка!
— Правда,
Килинко:
Гірка
Калинка?

Підсумок: навіщо Грицько Бойко писав скоромовки? (щоб правильно вимовляти звуки).
Сторінка третя: « Шкільні веселики».( Діти в ролях розповідають смішинки із шкільного життя).
- Що осуджує поет?
- Як назвемо героя?
- Яку пораду можете дати героєві?

Багато повчальних віршів нас зустрінуть на цій сторінці, а ось чому вони нас навчать ви дізнаєтесь з однієї ділової розмови
"Ділові розмови"
Щоденно після школи у Петрика і Вови
Усе по телефону йдуть «ділові» розмови:
- Здоров!
- Здоров!
- Як справи? Що робиш?-Я питаю.
- Та ось по телефону з тобою розмовляю... А як у тебе справи?
- Та справи - те що треба!
- А що ти зараз робиш?
- Та ось дзвоню до тебе...
- Ну, що ж - бувай здоровий, бо вже пора кінчати: Ще ж треба подзвонити до Роми і до Гната.
Яка ділова розмова відбулась між хлопчиками? (ніяка). Чому? (бо після школи треба робити уроки).

«Хто чим хвалиться»
- Починаю я завжди
Першим перекличку!
- А я першим на труді
Вистругав поличку!
- А я першим весь урок
Руку підіймаю!
- А я першим на дзвінок
З класу вибігаю!

-Як називається розмова між людьми? (Діалог).
в) читання діалогу в особах.
--Що засуджує автор?
--Чим пишаються діти і як це передати через інтонації не читання!
-Із творчістю Грицька Бойка ми знайомимося ще в дитячому садку. Ми легко вчили напам’ять вірші, охоче співали пісні, написані на слова Г.Бойка. Пам'ятаєте: „ Качечка-прачечка", або „ Через міст перейти треба нам малята". А яке свято Новорічної ялинки відбулося без пісні „ Морозець "?
Твори Грицька Бойка й досі пам’тають та люблять наші батьки, та й ми майже на кожному концерті читаємо смішинки-веселиики поета.
Де Іванко?
Де Іванко? — запитав
Наш учитель Тому.
— Та він ногу поламав
І побіг додому!

Подарунок для мами
Сказав мені мій тато,
що скоро в мами свято.
Я ж так його чекаю
й хустинку вишиваю
шовковими нитками,
для рідної, для мами!

Відповів
— Як тебе звати?
— Так, як мого тата.
— Ну, а тата ж як?
— Тата звати так,
Як зовуть мене:
В нас ім'я одне!
У поезії Г.Бойка топкий ліризм поєднується з тонким гумором. Грицько Бойко не просто розважає людей, але й виставляє на сміх різні вади дитячого характеру. Вереда, замазура, хвастун, брехун, ледар, базіка, боягуз, ябеда, роззява, симулянт -ось ким населені гумористичні вірші Г.Бойка. Група підготувала кілька смішинок Грицька Бойка. Послухайте...
Булка з маслом
Стоїть і гірко плаче Надя:
- Віддайте булку з маслом, дядю
- Та я ж не брав, дівчатко миле
- Та ви ж на неї, дядю, сіли
-
ВЧИТЕЛЬ: Як назвемо цю горе-дівчинку? ДІТИ: Роззява

«НЕКУЛЬТУРНІ ХАЗЯЇ»

Із гостини по сніжку
Хлопчики вертались,
А товариш запитав:
— Як вам гостювалось?
— Та нічого, все як слід...
Тільки, бачиш, друже,
В тому домі хазяї
Некультурні дуже.
Некультурні хазяї,
Просто нехороші,—
У прихожій не зняли
З нас вони калоші!
Навіть з наших кожушин
Снігу не струсили...
То ми так, як увійшли,
І до столу сіли.

ВЧИТЕЛЬ: То хто ж некультурні: хазяї чи гості?
- Чи хотіли б ви сидіти за одним столом з такими дітьми?

— Складіть прислів'я:
3 той 1 хто 2 хвалиться 4 кається
Зараз ми прочитаємо про одного хвастунця.

ХВАСТУНЕЦЬ
Хлопчик Толя — молодець,
тільки трішки хвастунець.
Якось ми пішли на став.
Він мені таке сказав:
— Слово честі, не хвалюся,
я ні-чо-го не боюся!.. —
Враз на слові цім з дороги —
Толі ящірка під ноги.
З переляку,у тривозі
наш хвалько мерщій навтік.
Та спіткнувся на дорозі
й прикусив собі язик.

-Як ви думаєте в нас у класі є хвастунці?
-Кого у вірші назвали хвастунцем? Чим він хвалився?
-Кого хлопчик злякався?
-Як ви розумієте вислів «Прикусив язик»?

«КОНСУЛЬТАНТ»

Весною біля школи
Усім знайшлося діло:
Гуртом ямки копали
І деревця садили.
Один Мишко тинявся
І потирав долоні,—
Він був за консультанта
У нашому загоні.
До кожного підходив,
Повчав нас без упину:
— На дно насипте гною,
А зверху — вогку глину!
Та корінь засипайте
Мерщій, Катюшо й Людо,—
Бо яблунька засохне
І яблук тут не буде.
— Авжеж не буде яблук,—
Промовила Катюша,—
Бо це, як хочеш знати,
Не яблунька, а груша!
-Скажіть мені, чи був роботящим Мишко?

ХАТИНКА ДЛЯ РЯБКА

— Я хвалитись не люблю!
Наче ту картинку,
Наче іграшку, зроблю
Для Рябка хатинку!
Він хвалитись не любив:
Справді «іграшку» зробив!
А Рябко гарчить зі зла:
— Та мені ж вона мала! —
Кіт за поли смика:
— А мені — велика!
-Який ми висновок можемо зробити , прослухавши цей вірш?

ПРО ПЕРО І ЧОРНИЛО

— Що це в тебе знов-таки
Двійки в зошит сіли?
У диктантах помилки
Знов зачервоніли?
— І чого б я приставав?
Бачиш, яке діло —
Я перо погане мав
І рідке чорнило...
— Ти вже краще помовчи!
Не мели смішного!..
Запиши собі й завчи
Віршика такого:
«Хто правопис твердо зна,
Той і пише вміло
І ніколи не пеня
На перо й чорнило!»
-Що головне ми повинні запам’ятати?

ПРО ЩОДЕННИК

Вова в класі, коло дошки,
Завдання не знав нітрошки.
Невеселий, як ніколи,
Повертався він із школи.
«Треба двійку приховати,
Щоб не знали мама й тато.
А як виправлю на п'ять —
Можна буде й показать».
У сараї, там, де дрова,
Заховав щоденник Вова.
Заховав і в двір побіг
До однолітків своїх...
А назавтра вчитель знову
Викликав до дошки Вову.
Ну, а Вова коло дошки
Завдання не зна нітрошки!..
І вчорашнього не знає,
Ще й щоденника не має...
Ще й до школи мати Вови
Розхвильована прийшла,
Бо в сараї, там, де дрова,
Двійку Вовину знайшла!

МОДНА ЗАЧІСКА

Нашу Пату не впізнати,—
Модна зачіска у Нати,
Дивна зачіска нова:
Розкуйовджене волосся
На всі боки піднялося,—
Мов копиця, голова!
Ната в класі йде до парти,
А навколо смішки-жарти:
— Звідки зачіски нові? —
Посміхнувся Боря хитро:
- Це, мабуть, від того вітру,
Що у неї в голові!

ПОДРУЖКИ-ГОВОРУШКИ

В нашім класі є подружки,
Дві подружки-говорушки.
Так усі їх стали звать,
Бо подружки на уроках,
Мов сполохані сороки,
Цокотять і цокотять.
Говорушки Клава й Мила
На уроках говорили
Про морозиво та квас,
А учора, а учора
На загальних наших зборах
Говорив про них весь клас!
Говорушки Клава й Мила
На уроках говорили,
А на зборах — навпаки:
Червоніли і мовчали,
Наче в рот води набрали,—
Проковтнули язики!

ЦІКАВИЙ

За дверима аж горять
В Толі оченята:
Дуже хочеться узнать,
Що там каже тато?
До дверей він притуливсь,
Нашорошив вуха.
У щілину всунув піс
І тихенько слуха.
Та швидка рука чиясь
Двері причинила
І цікавому якраз
Носа прищемила!

ПРОВАЛИВСЯ ПО КОЛІНА
— От на лижах я спустився!
Мчав, як тільки міг!
Та упав і провалився
По коліна в сніг...
— А чого ж в снігу шапчина
Й очі повні сліз?
— Проваливсь я по коліна...
Головою вниз!
— Який настрій викликали у вас ці вірші?

Отакий у мене ніс
Утекли в сусіда з клітки
Із кролем вухаті дітки.
Я погнався, а вони
Через просо - в бур’яни.
Я за ними у бур’ян,
Кроленята - під паркан...
А сусід гукає з проса:
- Що ж ти випустив з-під носа!
Отакий у мене ніс:
Через нього - все навкіс!
(Випустити з-під носа - прогледіти).
Взяв я вудку - і до річки,
З братом сів на бережку,
Та не ловляться плотвички
Не тріпочуть на гачку.
Я нічого не спіймав,
Біля вудки задрімав.
Тут почув я голос брата:
- Щось ти носом став клювати
Отакий у мене ніс:
Через нього - все навкіс!
(Клювати носом - дрімати, засипати сидячи).
Я образився до сліз:
- Ну і дався вам мій ніс!
Не ступив ніде ні кроку,
Щоб із ним не мав мороки.
Я терплю від нього й досі...
А дідусь: - Не треба сліз!
Зарубай собі на носі,
Що не винен в цьому ніс!
- .
1. Вправа « Інтерв’ю».
- Які ваші враження від зустрічі з Г. Бойком, від почутих і побачених
творів?
- Які твори вам найбільше сподобались?
- Що повчального ви взяли для себе?
2. Робота в групах. Опрацювання « Отакий у мене ніс»
Г. Бойка.
1) Робота в групах.
Завдання групам:
1група – Знайти прислів’я
2 група – Назвати дійових осіб
3 група - Визначити головну думку твору
2) Презентація робіт в групах.
- Дякуємо групам за цікаву інформацію, корисні поради від Г. Бойка.

Фізкультхвилинка. Діти виконують пісню « Сонячний круг» із рухами.
Сторінка четверта: «Загадкова»
Розгадаємо кросворд
1
В зимовий студений час
Люблять всі малята нас.
З гірки ми рушаєм в путь,
А на гірку - нас везуть
(санчата)

2
Мию, мию без жалю
Мию там, де брудно.
Цю роботу я люблю,
Та від неї худну.
(мило)
3
Дерев'яний та довгенький,
Маю носик я гостренький.
На білому слід лишаю, -
І всіх діток потішаю.
(олівець)
4
Довгі вуха, куций хвіст,
Невеликий сам на зріст.
На городі побував -
Нам капусту попсував
(зайчик)
5
В ящику - вікно,
У вікні - кіно.
(телевізор)
6
Скринька, вертушка,
Шнур і кругле вушко.
(телефон)
7
Взимку вкрили ми навкруг
Ліс, дорогу, поле й лук.
А як сонце припече –
Ми струмочком потечем. (сніжинки)
8
Кришталиночки тверді,
Світлі - аж іскряться.
Народились у воді,
А води бояться. (сіль)

8
3 4 с
о з 6 і
1 2 л а 5 т 7 л
С М І Й Т Е С Ь
а и в ч е л н
н л е и л е і
ч о ц к е ф ж
а ь в о и
т і н н
а з к
о а
р

Сторінка п’ята : «Переклади»
Грицько Бойко вважав, що в російській літературі дуже багато обдарованих та талановитих дитячих письменників. Одного вечора він сидів за столом і замислився над тим, а якщо я спробую перекласти твори російських письменників на українську мову. Він переклав вірші таких відомих авторів:
Самуїла Маршака, Агнії Барто, Сергія Міхалкова.
Д/з прочитати переклад вірша Сергія Міхалкова «А що у вас?».
Кращі твори Грицька Бойка перекладені багатьма мовами світу. В Україні ще за життя поета вийшло понад п’ятдесят його книжок.
Сторінка шоста «Пісенна»
Грицько Бойко поет-пісняр. Знаний Грицько Бойко і як поет-пісняр. Він написав понад 400 пісень, переважно для дітей. Відомі українські композитори А.Кос-Анатольський, А.Філіпенко, Ю.Рожавська, А.Мясков поклали чимало його творів на музику. Великою популярністю користувалися його „Ніченька-чарівниченька” (композитор І.Поклад), „Вишневий цвіт” (композитор В.Верменич). Класикою стали створені ним з Аркадієм Філіпенком „На місточку” та „Соловейку, щебечи!”. Ці пісні записав з дитячим хором відомий в усьому світі співак з України Іван Семенович Козловський.
VI. Підсумок уроку.
Прийшов час повертатися із подорожі. А як не хочеться! Бо творчість Г. Бойка – така чудова, весела країна. Він дійсно майстер веселого цеху. Звичайно, ви сьогодні багато почули і побачили, дуже гарно підготувалися, але ще більше залишилося прочитати , бо творчість Грицька Бойка ще до кінця не досліджена, і, мабуть, чекає на таких дослідників ,як ви.
«Мозковий штурм»
Надайте характеристику за його ім'ям.
Г - гуморний, громадянин, геніальний
р - розумний, роботящий
и -
ц - цікавий, цілеспрямований
ь -
к - коректний, кумедний
о - обдарований, особливий.
Вправа « Інтерв’ю».
- А чи здійснилися ваші очікування? Чи довідалися про те, що хотіли?

ЧИТАЙТЕ,
ПОСМІХАЙТЕСЯ
…І ЗАДУМУЙТЕСЬ!
Вчиться дивитися на себе збоку, щоб перевиховати себе і не стати героями віршів поета Г. Бойка.
Бажаю вам, дорогі мої читачі, нових приємних зустрічей з прекрасною поезією нашого земляка – гумориста Г. Бойка.
Категорія: Літературне читання | Додав: gannaburyachok (24.04.2017) | Автор: Бурячок Ганна Андріївна E
Переглядів: 11 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
0
1  
Дякую!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук

Вітаю:Гість  
Заходьте ще!

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

СЬОГОДНІ НА САЙТІ:
Початкова школа



Освітній портал
Новини освіти

2013 Сайт Тетяни Миколаївни Мигаль © 2018